Βαγγέλης Μητράκος: «Επίκαιρα»

0
373

άρθρο του Βαγγέλη Μητράκου
____________________________________________________________________________

Τιμημένη Αγροτιά

Η στιγμή που τα λακωνικά τρακτέρ έμπαιναν στη Σπάρτη για να ενισχύσουν την ανεπανάληπτη διαδήλωση των εργαζόμενων υπήρξε -πραγματικά- μοναδική εμπειρία ζωής.

Κοίταζα αυτούς που οδηγούσαν τα τρακτέρ γυρεύοντας τους συκοφαντημένους “προνομιούχους” μεγαλοαγρότες.
Είδα ΜΟΝΟ νέα παιδιά με χαρακωμένα απ’ τη σκληρή δουλειά χέρια, με μάτια και πρόσωπα έντιμα και ξάστερα, με ρούχα λερωμένα από τον καθημερινό κάματο.

Και είδα και ηλικιωμένους με σκαμμένα τα πρόσωπα από τη σκληράδα της αγροτιάς, με ροζιασμένα και σκεβρωμένα χέρια απ’ τη δουλειά της γης, με χείλη σφιχτά από παράπονο αλλά και από πείσμα και μάτια γεμάτα από αμέτρητα «γιατί»!

Εκείνη ακριβώς τη στιγμή συνειδητοποίησα πως τούτος ο λαός, παρά τα ελαττώματά του, δεν θα ηττηθεί ΠΟΤΕ.

Χρεοκοπία είναι το Ευρώ κι όχι η Δραχμή

pentoxiliaroΗ Ελλάδα δεν χρεοκόπησε ΠΟΤΕ λόγω εθνικού νομίσματος. Το 1893 η Ελλάδα χρεοκόπησε λόγω υπερδανεισμού σε χρυσό φράγκο, εξαιτίας της ένταξης στη Λατινική Ένωση, η οποία διαφημίστηκε και τότε ως ιδανική για φτηνά δάνεια προς το δημόσιο. Το 1932 η Ελλάδα χρεοκόπησε λόγω χρυσής δραχμής και υπερδανεισμού σε χρυσές λίρες, μιας και τότε ανήκε στη νομισματική ένωση της χρυσής λίρας στερλίνας.

Αυτά όμως τα αποκρύπτουν τα μεγάλα ΜΜΕ και οι «σοφοί» εγκέφαλοι που φοβίζουν τον κόσμο σχετικά με την επιστροφή στο εθνικό μας νόμισμα, τη δραχμή.

Πώς δολοφονούν τη Γλώσσα μέσα στο Σχολείο

Δείτε έναν πίνακα γραμματικής από το βιβλίο Γλώσσας της τετάρτης δημοτικού:

grammatikh

-Στο β’ πληθυντικό πρόσωπο του Ενεστώτα γίνεται δεκτός ο τύπος “καθόσαστε”, ο οποίος μέχρι τώρα ήταν Παρατατικός!

-Στον Παρατατικό γίνεται Ο χαμός:
α) Δέχονται το βαρβαρικό (α και ε) στις καταλήξεις του ενικού (“καθόμουν αλλά και καθόμουνα”) κλπ.
β) Το α΄πληθυντικό “καθόμαστε” έχει γίνει “καθόμασταν”!
γ) Το β΄πληθυντικό “καθόσαστε” έχει γίνει “καθόσασταν”!
δ) Στο γ’ πληθυντικό δέχονται το βαρβαρικό “καθόντουσαν”!

Κάποιοι διατείνονται πως καλά έκαναν και άλλαξαν τους χρόνους των ρημάτων επειδή ο κόσμος έτσι τα λέει. Αν είναι έτσι, τότε γιατί δεν έβαλαν και το “καθόντασουν”, το “καθόσουνταν” και το “καθόσαντουν”, αφού κι αυτά χρησιμοποιούνται απ’ αυτούς που δεν έμαθαν ΠΟΤΕ να μιλούν σωστά ελληνικά;

Ξεχνούν όλοι αυτοί οι υποστηρικτές των “κενοτομιών” πως το σχολείο πρέπει να μαθαίνει τη σωστή χρήση της γλώσσας στον κόσμο, κι όχι ο κόσμος να μαθαίνει τη λάθος χρήση της γλώσσας στο σχολείο.

Τα όρια της δημοτικής τα έβαλαν (και σωστά) μεγάλοι γλωσσολόγοι όπως ο Τριανταφυλλίδης και ο Τσολάκης, των οποίων η Γραμματική διδασκόταν ως αυτόνομο μάθημα στο σχολείο μέχρι να την καταργήσουν οι “αφώτιστοι” .

Δυστυχώς ο εκφυλισμός και ο εκβαρβαρισμός της πανέμορφης και διαχρονικής γλώσσας μας γίνεται πλέον επίσημη εκπαιδευτική πολιτική που εκπορεύεται από τα σπλάχνα του υπουργείου Παιδείας κι επιβάλλεται εύκολα εξαιτίας της αδιαφορίας της κοινωνίας, της ακαδημαϊκής κοινότητας, των εκπαιδευτικών, των μαθητών, των γονέων, των ανθρώπων του πνεύματος κλπ κλπ.