Η σύμβουλος της παράταξης Τριχείλη Θ. Σπυριδάκου δίνει τη δική της εκδοχή για τη διαγραφή της

0
651

Την απάντησή της στην ανακοίνωση διαγραφής της από την παράταξη “Ενότητα – Δημιουργία” έδωσε στη δημοσιότητα η δημοτική σύμβουλος Μονεμβασίας κ. Θεοδούλη Σπυριδάκου:

“3 Σεπτεμβρίου 2017

Αναφορικά με την ανακοίνωση για την προ ημερών διαγραφή μου από την παράταξη Ενότητα – Δημιουργία, θα συμφωνήσω ότι σίγουρα η συμπεριφορά και οι ενέργειές μου δεν συνάδουν με τις αντιλήψεις λειτουργίας της παράταξης από τον κ. Τριχείλη. Προφανώς οι αρχές μας και το ήθος μας δεν ταυτίζονται, αλλά αυτό είναι κάτι για το οποίο δεν θα μιλήσουμε εμείς οι ίδιοι. Έτσι, η επιθυμία του να με διαγράψει με πλημμύρισε με αίσθημα ανακούφισης, καθώς δεν έχω θέση σε μια παράταξη όπου γίνονται διαχωρισμοί από τον επικεφαλής, σε «πατρικίους» και «πληβείους».

Παρόλα αυτά, με απασχολεί η άδικη και σίγουρα προσωρινή διατάραξη που δημιούργησε ο εν λόγω επικεφαλής στην καθημερινή επαφή μου με συναδέλφους δημοτικούς συμβούλους με τους οποίους συνδέθηκα ψυχικά τα τελευταία τρία χρόνια, εξαιρώντας όμως τα δύο στελέχη του που μου επιτέθηκαν λεκτικά και σωματικά. Πόσο μάλλον, όταν σκεφτώ πως την απόφαση διαγραφής μου την εκθέτει συστηματικά εδώ και μέρες στην κοινή γνώμη και στην τοπική κοινωνία, ενώ, αντιθέτως, την πρόσφατη απόφασή του για άλλη δημοτική σύμβουλο που θεωρεί εκτός παράταξης την αποσιώπησε. Το ίδιο μυστικές κράτησε και τις παραιτήσεις δύο εκ των τριών μελών της παράταξής του από το τοπικό συμβούλιο Παπαδιανίκων, τις οποίες τελικά δεν αποδέχτηκε.

Η αφοσίωσή μου στους δημότες και προσωπικά στον κ. Τριχείλη ως δήμαρχο από το 2014, που συμμετείχα για πρώτη φορά στις εκλογές, είναι καθολική και χειροπιαστά αποδεδειγμένη, ενώ ο ίδιος τους τελευταίους μήνες επέλεξε αναίτια να με στοχοποιήσει και να με εξοντώσει, ελλείψει επιχειρημάτων και στηριζόμενος στην απόκρυψη της αλήθειας. Γι’ αυτό του συνιστώ να ανατρέξει στο άρθρο 58 και άρθρο 61 παρ. 1 του Ν.3852/2010 μήπως μπορέσει να δαμάσει την προκατάληψή του εναντίον μου. Και ας έχει στον νου του τρία πράγματα κατά τον Αγάθωνα: Πρώτον, ότι διοικεί ανθρώπους (με τις ατέλειες και τις αδυναμίες τους, με παράπονα δίκαια ή και παράλογα, αλλά πάντως πνευματικά και όχι άβουλα όντα), δεύτερον, ότι διοικεί σύμφωνα με τους υφιστάμενους νόμους της Πολιτείας (γραπτούς και άγραφους) και συνεπώς είναι απαράδεκτο να οδηγείται σε αδικίες, όπως για παράδειγμα τη διενέργεια μυστικής συνάντησης της παράταξης στην οποία ανήκα και εγώ, χωρίς να με ενημερώσει ώστε να αποφύγει, όπως άλλωστε συνηθίζει, τον αντίλογο και την αλήθεια, ενώ ήξερε πως το δίκαιο ήταν να παρευρεθώ για να στηρίξω τις θέσεις μου και, τρίτον, ότι δεν είναι αιώνιος άρχων, κάποτε θα εκπέσει της αρχής και πρέπει λοιπόν να είναι πολύ προσεκτικός, ώστε όταν απομακρυνθεί από την εξουσία να έχει αφήσει άριστες εντυπώσεις, τόσο για τις ικανότητές του όσο και για τις αρετές του, γιατί η αποδοχή ή μη της παρουσίας του θα κριθεί όταν θα πάψει να είναι δήμαρχος”.