Νέο πρόγραμμα προβολής των ελληνικών κρασιών

0
216
krasia

krasia

Στην ενδυνάμωση του εξαγωγικού προσανατολισμού των ελληνικών κρασιών στοχεύει το νέο πρόγραμμα για την προβολή και προώθησή τους σε αγορές τρίτων εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης χωρών (ΗΠΑ, Ρωσία, Κίνα, Ελβετία κ.ά.), που προκηρύχθηκε από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Το νέο πρόγραμμα, προϋπολογισμού 16 εκατ. ευρώ ετησίως για την περίοδο 2015-2018, πέραν της αύξησης των εξαγωγών σε σημαντικές αγορές του εξωτερικού, αποσκοπεί ταυτόχρονα στην κατοχύρωση της θέσης του ελληνικού κρασιού ως επάξιου πρεσβευτή της ελληνικής διατροφικής κουλτούρας διεθνώς.

Έρχεται δε σε συνέχεια της προηγούμενης προκήρυξης, που έληξε στις 25 Ιουνίου, με βάση την οποία μέχρι τώρα αξιολογήθηκαν και εγκρίθηκαν 18 προγράμματα προώθησης και προβολής συνολικού προϋπολογισμού 15,5 εκατ. ευρώ για την τριετία 2015-2017, ενώ αναμένεται η έγκριση άλλων 15 προγραμμάτων.

Οι ενδιαφερόμενες ιδιωτικές και συνεταιριστικές οινοποιητικές επιχειρήσεις καλούνται μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου να υποβάλουν τις προτάσεις τους για την προώθηση και προβολή των κρασιών τους μέσω καταχωρίσεων στον καθημερινό και εξειδικευμένο τύπο, διαφήμισης σε οπτικοακουστικά μέσα (τηλεόραση, ραδιόφωνο) και το διαδίκτυο, μέσω της δημιουργίας ιστοσελίδων, της παραγωγής έντυπου υλικού (φυλλάδια, ενημερωτικά έντυπα, χάρτες κ.ά.), συμμετοχών σε εμπορικές και άλλες εκθέσεις αλλά και σε ομαδικά εκθεσιακά περίπτερα που παρουσιάζουν προϊόντα από διάφορα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μέσω επιδείξεων και γευσιγνωσίας σε σημεία πώλησης, και τέλος μέσω δημοσίων σχέσεων.