Τουριστική εξωστρέφεια από το Δήμο Σπάρτης

0
244

World Travel Market - dimos (5) (Custom)

Στη διεθνή έκθεση τουρισμού World Travel Market 2015, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο μεταξύ 2 και 5 Νοεμβρίου, έλαβε μέρος για πρώτη φορά ο δήμος Σπάρτης. Στην έκθεση είχαν παρουσία 186 χώρες και παρευρέθησαν πάνω από 3.000 δημοσιογράφοι από διεθνή μέσα ενημέρωσης.

World Travel Market - dimos (1) (Custom)

Το δήμο Σπάρτης εκπροσώπησαν ο κ. Χρήστος Αλεξάκος, πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης, και ο κ. Χρήστος Μητράκος, προϊστάμενος του τμήματος Τουρισμού. Η παρουσία του δήμου Σπάρτης σε μία έκθεση η οποία συγκαταλέγεται στις κορυφαίες της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς και αποτελεί σημείο επαφής των κορυφαίων εταιρειών και στελεχών του τουρισμού παγκοσμίως ήταν ιδιαιτέρως ικανοποιητική.

World Travel Market - dimos (3) (Custom)

Το περίπτερο του δήμου επισκέφθηκε η αν. υπουργός Τουρισμού κ. Έλενα Κουντουρά, με την οποία ο κ. Αλεξάκος είχε σύντομη συνάντηση. Εκτός των άλλων, συζητήθηκαν οι προοπτικές ανάπτυξης του τουρισμού στο δήμο Σπάρτης. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν επαφές με τουριστικούς πράκτορες και εκπροσώπους διεθνών τουριστικών οργανισμών και ενώσεων, καθώς και με δημοσιογράφους και travel bloggers από όλο τον κόσμο, όπου προβλήθηκαν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τουριστικού μας προϊόντος. Στο περίπτερο, οι προσκεκλημένοι είχαν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν και τοπικά πελοποννησιακά προϊόντα, τα οποία η Περιφέρεια Πελοποννήσου προέβαλε σε ειδική εκδήλωση κατά την πρώτη ημέρα της έκθεσης.

World Travel Market - dimos (4) (Custom)

Σύμφωνα με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, τα μηνύματα από την έκθεση για το 2016 είναι θετικά: βάσει της έκθεσης Leisure Travel Monitor της GfK, οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για αύξηση 4% στις κρατήσεις των βρετανών για διακοπές στην Ελλάδα μέχρι και τον Σεπτέμβριο του 2016. Σε άλλη έκθεση, της εταιρείας Canadean Intelligence, το βασικό συμπέρασμα είναι πως οι προοπτικές του ελληνικού τουρισμού είναι θετικές, ενώ προβλέπει σταθερό ρυθμό προσέλευσης επισκεπτών μέχρι το 2019. Σε μία ακόμη έκθεση, η Euromonitor θίγει το θέμα της αύξησης στους συντελεστές ΦΠΑ, προβλέποντας ότι η αύξηση του κόστους θα οδηγήσει πολλούς τουρίστες σε καταλύματα χαμηλότερης κατηγορίας, αλλά και σε κάμπινγκ και αυτοεξυπηρετούμενα καταλύματα, καθώς και σε περιορισμό της δαπάνης τους.

World Travel Market - dimos (2) (Custom)

Στο επίκεντρο εξάλλου των συζητήσεων και παρουσιάσεων του Travel Tech Show, που διεξήχθη στο πλαίσιο της έκθεσης, επισημάνθηκαν οι προκλήσεις που προκύπτουν από ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο καταναλωτικό περιβάλλον. Συγκεκριμένα, οι οργανισμοί διαχείρισης προορισμών αντιμετωπίζουν σημαντικές προκλήσεις, αφού καλούνται να αντιμετωπίσουν τις ψηφιακές συνήθειες του σύγχρονου ταξιδιώτη. Ιδιαίτερα σημαντική είναι η ανάγκη συγχρονισμού μεταξύ τουριστικού οργανισμού και καταναλωτή, ο εξοικειώνεται ολοένα και περισσότερο με την τεχνολογία. Τέλος, η χρήση των social media αναδείχτηκε ως σημαντική ευκαιρία διοχέτευσης στον χρήστη περισσότερων δεδομένων για τον προορισμό και ανάδειξης της αξίας του.

World Travel Market - dimos (6) (Custom)

Ο δήμος Σπάρτης θα συνεχίσει δυναμικά την παρουσία του στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις και το επόμενο έτος, συνεχίζοντας την άριστη συνεργασία με την Περιφέρεια Πελοποννήσου.