Τρεις εκθέσεις σε έναν μήνα με στόχο την τουριστική προβολή του Δήμου Σπάρτης

0
861

Ο δήμος Σπάρτης ολοκλήρωσε με επιτυχία την παρουσία του στις εκθέσεις τουρισμού της χώρας μας για το 2016. Συγκεκριμένα έλαβε μέρος στην έκθεση “Πελοπόννησος Expo”, η οποία πραγματοποιήθηκε στην Τρίπολη 9-13 Νοεμβρίου, στη “Philoxenia” της Θεσσαλονίκης 18-20 Νοεμβρίου και στην “Greek Tourism Expo” στην Αθήνα, 25-27 Νοεμβρίου.

Στην έκθεση “Πελοπόννησος Expo” ο δήμος συμμετείχε με δικό του περίπτερο και εκπροσωπήθηκε από τον υπάλληλο κ. Δημοσθένη Τσαπάρα. Στο περίπτερο φιλοξενήθηκαν και αρκετές επιχειρήσεις του δήμου και διανεμήθηκε πληροφοριακό υλικό στο πολυπληθές κοινό που το επισκέφθηκε. Σύμφωνα με τα στοιχεία των διοργανωτών, περισσότεροι από 20.000 επισκέπτες και 260 εκθέτες έδωσαν “ψήφο εμπιστοσύνης” στην έκθεση της Πελοποννήσου η οποία πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά.

Στη “Philoxenia” ο δήμος Σπάρτης φιλοξενήθηκε στο περίπτερο της Περιφέρειας Πελοποννήσου και εκπροσωπήθηκε από τη δημοτική σύμβουλο κ. Ελένη Μεντή. Η εν λόγω έκθεση θεωρείται ως η σημαντικότερη της χώρας, τόσο ιστορικά όσο και από άποψη συμμετεχόντων και επισκεπτών. Στη φετινή “Philoxenia” βρέθηκαν πάνω από 20.000 άτομα και συμμετείχαν 403 εκθέτες από 16 χώρες. Εκτός του υλικού προβολής που δόθηκε στους επισκέπτες, έγιναν και χρήσιμες επαφές με ταξιδιωτικούς οργανισμούς για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος του δήμου.

Κλείνοντας τον κύκλο των εκθέσεων για το 2016, ο δήμος έδωσε το “παρών” στην έκθεση “Greek Tourism Expo”, πάλι στο περίπτερο της Περιφέρειας, εκπροσωπούμενος από το δημοτικό σύμβουλο και πρόεδρο της επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Χρήστο Αλεξάκο. Στην έκθεση μετείχαν εκθέτες από όλους τους τομείς του ελληνικού τουρισμού, όπως ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία, περιφέρειες, δήμοι και άλλοι φορείς. Φιλοξενήθηκαν επίσης 120 hosted byers από 35 χώρες. Παρόλο που πρόκειται για μια σχετικά καινούργια έκθεση, τα μηνύματα για την πορεία της είναι άκρως ενθαρρυντικά και αισιόδοξα. Το περίπτερο της Περιφέρειας Πελοποννήσου είχε μεγάλη επισκεψιμότητα όχι μόνο από δημοσιογράφους, bloggers και επαγγελματίες, αλλά και από το κοινό, στο οποίο διανεμήθηκαν τα έντυπα προβολής του δήμου.