Burger λαχανικών

0
102

ΥΛΙΚΑ (για τα μπιφτέκια)

⇒ 2 κολοκυθάκια τριμμένα

⇒ 1 πατάτα τριμμένη

⇒ 2 καρότα τριμμένα

⇒ 1 κρεμμύδι τριμμένο

⇒ μία κόκκινη πιπεριά τριμμένη

⇒ μία κίτρινη πιπεριά τριμμένη

⇒ τέσσερις φέτες μπαγιάτικο ψωμί τριμμένο

⇒ 4 κουτ. σούπας ελαιόλαδο

⇒ αλάτι

⇒ πιπέρι

⇒ κύμινο (προαιρετικά)

⇒ άνιθο (προαιρετικά)

⇒ 100 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις

♦ ψωμάκια για burger

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Τρίβετε όλα τα υλικά στον τρίφτη (μπορείτε και στο μούλτι, αλλά προσέξτε να μην τα λιώσετε εντελώς). Προσθέτετε το ψωμί, το κύμινο, τον άνιθο, αλάτι, πιπέρι και το λάδι. Ρίχνετε το αλεύρι και ζυμώνετε καλά. Βάζετε το μίγμα μισή ώρα στο ψυγείο να σφίξει. Αλείφετε τα χέρια σας με λίγες σταγόνες ελαιόλαδο και πλάθετε το μίγμα σε μπιφτέκια. Ψήνετε σε σχάρα στο γκριλ ή σε ταψί με λαδόκολλα για 20 λεπτά. Στο μέσον του ψησίματος τα γυρίζετε και από την άλλη πλευρά.

Για το σερβίρισμα: Ψήνετε για 2′ τα ψωμάκια στο γκριλ ή την τοστιέρα.

Τα συνοδευτικά είναι προσωπική επιλογή. Ενδεικτικά πάντως μπορείτε να χρησιμοποιήσετε:

⇒ φύλλα μαρουλιού

⇒ φέτες κρεμμυδιού

⇒ φέτες ντομάτας

⇒ φέτες τυρί νηστίσιμο

⇒ αγγουράκι πίκλες

⇒ κέτσαπ, μαγιονέζα χωρίς αυγά, μουστάρδα

⇒ καραμελωμένα κρεμμύδια

Για τα καραμελωμένα κρεμμύδια βάζετε 2 κ.σ. λάδι σε ένα τηγάνι και προσθέτετε 4 κρεμμύδια κομμένα σε λεπτές φέτες. Τα αλατίζετε και τα μαγειρεύετε για 10 λεπτά, ανακατεύοντας συνεχώς για να μην κολλήσουν. Στη συνέχεια ρίχνετε 1 κ.σ. καστανή ζάχαρη και ανακατεύετε να πάει παντού. Χαμηλώνετε τη φωτιά και τα αφήνετε να καραμελώσουν για 10 λεπτά ανακατεύοντάς τα. Δύο λεπτά πριν, τα αποσύρετε από τη φωτιά, ρίχνετε μπαλσάμικο και τα αφήνετε να πάρουν τη γεύση.