Θέτοντας τις βάσεις για να μπορεί σε λίγο καιρό να διεκδικεί ένα ακόμη σημαντικότερο μερίδιο από τις υψηλές προσδοκίες της χώρας μας στον τουρισμό, ο δήμος Μονεμβασίας προώθησε για πρώτη φορά το τουριστικό προϊόν του στη μεγαλύτερη διεθνή έκθεση Τουρισμού “ΙΤΒ” Βερολίνου, από 4 έως 8 Μαρτίου, φιλοξενούμενος στο περίπτερο της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Οι 175.000 επισκέπτες κατά τη διάρκεια των πέντε ημερών σ’ έναν χώρο 160.000 τμ, οι 10.096 εκθέτες από 186 χώρες, οι περίπου 115.000 εμπορικοί επισκέπτες και με όλους τους παραπάνω δείκτες σε αυξητική τάση παρά τις διεθνείς κρίσεις, καθιστούν την ΙΤΒ “παγκόσμιο χρηματιστήριο” τουρισμού.
Ο δήμος Μονεμβασίας εκπροσωπήθηκε από τα μέλη της επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής, κ.κ. Θεοδούλη Σπυριδάκου, δημοτική σύμβουλο, και Δημήτρη Γιαννίση, τουριστικό πράκτορα.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν στοχευμένες συζητήσεις με επαγγελματίες από όλο τον κόσμο, κυρίως σχετικές με τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, που μπορούν να συμβάλουν στην ανάπτυξη και επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στο δήμο. Παράλληλα τα μέλη της επιτροπής είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με επισκέπτες, παρουσιάζοντάς τους τα πλεονεκτήματα και τη μοναδικότητα της περιοχής.
“Η εμπειρία και η γνώση της συμμετοχής σε αυτό το τόσο σπουδαίο διεθνές γεγονός θα διοχετευτεί στο σύνολο των φορέων που σχετίζονται με τον τουρισμό στο δήμο, με τη στήριξη των οποίων σταδιακά χτίζεται μια ενιαία τουριστική ταυτότητα”, σημειώνει σε σχετική ενημέρωση ο δήμος, για να προσθέσει ότι “με την παρουσία τους μας τίμησαν μεταξύ άλλων η αναπληρωτής υπουργός Τουρισμού κ. Έλενα Κουντουρά, ο περιφερειάρχης κ. Πέτρος Τατούλης, η εντεταλμένη σύμβουλος Τουρισμού Λακωνίας κ. Ματούλα Μπελεγρή.
Ο δήμος Μονεμβασίας ευχαριστεί θερμά την Περιφέρεια Πελοποννήσου και το προσωπικό του γραφείου της που συμμετείχε στην έκθεση, για την άψογη συνεργασία και την υποδειγματική φιλοξενία τους, συνεχίζοντας την προσπάθεια για ουσιαστικότερη ανάδειξη της Πελοποννήσου μέσω συντονισμένων και μεθοδικών κινήσεων Περιφέρειας – δήμων – επαγγελματιών, καλλιεργώντας σχέσεις και κανάλια συνεργασίας με διεθνείς τουριστικούς φορείς”.