Ως γνωστόν, από την 1η Ιανουαρίου 2015 το 15460 είναι η τηλεφωνική γραμμή του δήμου Σπάρτης για την επικοινωνία του πολίτη, 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο. Με ένα τηλεφώνημα με αστική χρέωση, ο πολίτης μπορεί να υποβάλει αιτήματα, παρατηρήσεις και παράπονα για θέματα κοινού ενδιαφέροντος, όπως καθαριότητα, ηλεκτροφωτισμός, κακοτεχνίες σε δρόμους, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, αδέσποτα ζώα και για οποιοδήποτε άλλο θέμα αρμοδιότητας του δήμου.
Εναλλακτικά, μπορείτε να υποβάλετε το αίτημά σας ηλεκτρονικά, συμπληρώνοντας εδώ την αντίστοιχη φόρμα.